dinsdag 11 april 2017

Kleuren voor volwassenen....??

Quilten is leuk maar quilts ontwerpen is nog veel leuker!





Ik was al een poosje bezig om simpel weg wat vingerhoedjes aan elkaar te zetten en had al een idee in mijn hoofd maar nog niet op papier. Ik zag er ook tegen op om de ondergrond van allerlei gedraaide en aaneengesloten vingerhoedjes netjes op papier te zetten om in te kunnen kleuren, Een heidense klus! 




Maar gelukkig is daar de computer en een vriendelijke en handige collega die de hele dag niets anders doet dan figuren in een pc zetten en zie daar: een A3 vel vol met vingerhoedjes...

Want meestal zie je een vingerhoedjesquilt alleen maar met donkerder en lichtere stoffen afgewisseld en verder niets. Maar om maar weer eens van de standaard af te wijken wilde ik het anders...




En dus kan ik nu aan de slag met de ideeën uit mijn hoofd.... eindelijk! 

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...