donderdag 8 juni 2017

Uitbundige clematis....

Aan het begin van mijn vakantie zaten er twee bloemen in de clematis,





maar toen ik terug kwam waren er 36 grote bloemen en nog een heleboel knoppen op springen.
Prachtig wat een thuiskomst aan het begin van deze week!





Het grootste gedeelte van de bloemen zit in de bovenste 2/3 van de klimplant. Het siert mijn saaie schuur.





Dit jaar bloeide de alliums veel minder uitbundig en minder lang. Bovendien waren er al heel vlot twee bloemen gesloopt. Vermoedelijk door vogels. Jammer maar helaas.





Wel uitbundig bloeit deze salvia, hij is zó groot geworden dat ie gedeeltelijk om kukelt. 




Ook deze allium bloeit met minder knoppen. Geen idee of dat altijd zo is, het tweede jaar.





Vorig jaar kreeg ik een stek van deze astilbe van mijn ouders voor een plekje waar geen zon komt. Geen idee wat voor kleur het zou worden....
Toch wel een verrassing dat het dan een enorme witte wolk is. 






Het was toen maar een iel stekje, wel een aangename verrassing dat het nu al een enorme bos is.
Flinke opvulling van een donker hoekje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...