maandag 9 oktober 2017

Eindelijk weer een berichtje...

Het was een poosje stil op mijn blog, enerzijds door vakantie en anderzijds omdat er andere dingen waren die meer tijd kostte dan gedacht.




In het eerste deel van mijn vakantie ( op Ibiza ) was ik druk bezig met de vingerhoedjes. Een heerlijk klusje op een zonnig strandbedje aan het zwembad. Keurig verpakte en genummerde stroken aan elkaar naaien is een eenvoudig werkje dat over gedaan kan worden!




De laatste week weer thuis naaide ik helemaal niets! Een bijna verhuizing vergde zowel in mijn huis als dat van mijn vriend, waar ik dus bij intrek, wel wat aanpassingen. Maar met opruimen, uitzoeken en vooral weggooien komen we een heel eind! Hier en daar een extra plank in de kast en mijn spullen passen er weer bij, gelukkig. 

Na de vakantie ben ik weer begonnen met stempelen en knippen van nieuwe vingerhoedjes, een beetje variatie is altijd weer welkom!  

Binnenkort zal ik een foto plaatsen van de stroken die al klaar zijn om een indruk te geven hoe het gaat worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...