zaterdag 9 december 2017

Maar weer eens aan de haak....

Het is vaak óf het één óf het ander.....




ben ik veel aan het quilten dan schiet het haken erbij in. Ben ik veel aan het haken dan komt de klad in het quilten. Het is maanden geleden dat ik gehaakt heb en zo komt die deken die ik voor Laura aan het maken ben nooit af. Dus ben ik maar weer eens achter de pc gekropen om het filmpje van de CAL deken 2016 op te gaan zoeken. Week 6 was een makkelijke én heel leuke steek om te leren en dat is wat ik zocht. Zó'n patroon dat je na drie toer snapt en niet volledig de hele video nodig hebt om het te snappen. 




De corner to corner steek is leuk en makkelijk! En weer eens wat anders: je werkt diagonaal.
Ook leuk met verschillende kleuren uit te voeren maar nu maar gewoon in het wit.

Het filmpje vind je hier:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...