zondag 13 november 2011

Geboortetrein en verveling??

In een eerder bericht heb ik al verteld over de geboortetrein die ik aan het maken ben voor Rosa, de kersverse dochter van collega Ferenc.


Het originele patroon ziet er zo uit:

het is ontworpen door atelier Sammy 
en ik kocht het patroon bij atelier Poppejans (klik)

Ik heb kleuren gekozen die ik bij de naam vond passen



Het is leuk om te maken en niet moeilijk maar wel héél véél werk.....

Ik heb nu het locomotiefje af en het eerste wagonnetje.
Het tweede wagonnetje ziet er nu zo uit:



Daar moet dus nog wel het nodige aan gebeuren.....

Maar gewoon doorgaan zullen we maar zo zeggen. Maar weet je wat het voordeel van zo veel hobby's en (te) weinig tijd?
Ik verveel mij nooit!!!!


Een prettige zondag verder....

groeten uit de polder van Annemieke

4 opmerkingen:

  1. Het treintje ziet er heel leuk uit, wel veel werk om te maken, lijkt me!
    Groetjes Berbel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annemieke, leuk dat je mij vond. Op jouw uitnodiging moest ik natuurlijk ook even hier kijken. En zometeen ga ik me aanmelden als volger, dus ik zal je in de gaten houden!
    Jouw kleurenpalet voor de hexjes is supermooi. Zou ik ook zo kunnen nemen. En dat is niet de enige overeenkomst tussen ons. Ook onze leeftijd is hetzelfde. Maar, sssssssssst dat moet eigenlijk een geheimpje zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig treintje, daar zou ik ook voor kunnen vallen!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...