donderdag 24 november 2011

Rijmkriebels....late en onmogelijke reactie's



Mijn Sinterklaas wens had ik niet alleen maandag op mijn blog gezet maar ook zondag avond per sms naar verschillende familie leden gestuurd. Van de meeste kreeg ik heel kort daarna een reactie terug. Maar niet iedereen staat in nauwe verbinding met zijn of haar eigen mobieltje. Mijn moeder gebruikt haar gsm meestal maar 1x per week als ze met openbaar vervoer reist. Dit om aansluitend vervoer van trein naar huis te regelen....
Gister trof ze dus mijn sms'je op haar mobiel. En dat maakte de rijm kriebels in haar los......





Beste Annemieke,




Sint had in de trein je SMS ontvangen

met je financiële en lijfelijke verlangen



de hele rit heeft Sint zitten te denken

wat hij voor je knip en lijn zou schenken



Ineens kwam Sint er op

een zak chocolade geld en veterdrop



De inhoud van die centen eet je op

de rest is puur zilver en goud

dus financieel gaat het niet fout



En van de veterdrop knoop je gauw

een mooi stevig springtouw



Hiermee krijg je buiten kijf

een heel mooi strak lijf



Sint kan nu voldaan

met de boot terug naar Spanje gaan



Verder vond ik heus waarachtig

de inhoud van je verlanglijst prachtig.



                   mama Sint



......... wel de laatste maar ook de meest originele reactie, niet waar???


************


Reactie's


Ik kreeg de afgelopen tijd via mijn gewone email al een paar x de opmerking dat het reageren op mijn blog niet lukte. Met wat hulp van deze aardige mede quiltster (klik) heb ik het nu zó ingesteld dat het moet lukken.....


************





3 opmerkingen:

  1. hahahaaha...allebei dezelfde humor??? leuke reactie van je moeder!

    enne graag gedaan, dat beetje hulp ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lachen met het rijm van je moeder!
    Erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...