zaterdag 24 december 2011

Give away bij Quiltservice en de laatste kerstquilt van 2012

Ook dit is een oudje:




Het was ook een project van quiltgroep waar ik eerder in zat. Zelf maakte je het midden blok en de andere bee leden maakten er een rand om heen. Als ik mij niet vergis heb ik toen zelf de stoffen er bij geleverd. Dit zorgt voor eenheid en dat kan praktisch zijn als iedereen een andere smaak heeft.... 
;-o

Verder heb ik deze week lekker geshopt bij Liesbeth van Quiltservice ( klik) Ze heeft nu, en ook ná haar kerstsluiting op 10 januari een aantrekkelijke opruiming. Ze heeft zowel haar webshop als winkel veranderd naar een outlet. En dat vinden wij quilters altijd wel aantrekkelijk..... altijd makkelijk voor voorraad en altijd makkelijk voor achterkant stof. Ze heeft ook aantrekkelijke scrap-pakketjes voor huisjes bouwers.
Altijd prettig om te weten!

Ze heeft nu ook een aantrekkelijke Give Away dus neem gauw een kijkje bij haar!!


Dit kocht ik bij haar:



 Kerstscraps, kerstmannetje, paterno, gemêleerd naaimachine garen, speldjes voor het dubbelen en blauw angelina en halve meters rood, zwart, turquoise en wit.

Ook bij Poppejans ( klik) heb ik inkopen gedaan.....




(beide ontwerp van atelier Pippilotta )

En nog een derde pakketje waar ik geen plaatje van kan vinden maar wat een stuk of 6 kleine kersthangertjes bevat.


Verder wens ik iedereen een fijne kerstdagen!

Groetjes,
Annemieke 

1 opmerking:

  1. Annemieke ook voor jou en je familie fijne kerstdagen en een gezond en creatief 2012 gewenst.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...