vrijdag 23 december 2011

Kerstquilt en een heugelijke mededeling....

Dit kerstquiltje maakte ik ook jaren geleden. Het middenstuk is gemaakt door een aantal vierkanten te versnijden en weer aan elkaar te zetten. 






Als je dit proces een aantal x herhaalt  krijg je dit effect. Omdat het ook wel druk is heb ik de rand bewust wat  rustiger gehouden. Het door quilten zelf is minimaal...... 
daar had ik toen nog niet zoveel schik in 
;o)


En nog een beauty van Fieke uit mijn Quitkwebbel bee:






Ik had de foto al een poosje geleden gemaakt maar speciaal bewaard voor de kerst tijd. Het is een mooie advents quilt. Alle witte vierkantjes zijn van vilt evenals de grappige figuurtjes. En het kantje vormt de rand van een vakje waar iets kleins in verstopt kan worden....


O, ja en voor wie al uitkijkt naar te voorjaar omdat ie de winter ( die feitelijk maar 2 dagen oud is) al zat is, heb ik een heugelijke mededeling:





De narcisjes komen al weer boven de grond.....

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...