woensdag 21 december 2011

Mijn eigen engel en meer kerstsfeer

Een paar jaar geleden maakte ik bij Poppejans ( klik) deze kerstengel. Ze is gemaakt van mooie wol. De vleugels zijn gevild. Een enkel glansdraadje en palletje geeft dat nét een beetje extra. 




Al een paar jaar siert ze mijn kersthuis. 
Ik vind eigen gemaakte dingen toch altijd wel iets extra's hebben.



Geheel en al uit de ( tweede hands) winkel is bovenstaande.  De schaal en de waxinelichthouders staan het hele jaar in de kamer, alleen dan los van elkaar...
Maar gecombineerd én met ballen is het opeens een kerst tafereeltje....


Op de achtergrond nog nét de kerstboom. Voor het eerst sinds jaren weer in zilver en rood. Ik ben niet iemand die dat ieder jaar aanpast. De afgelopen 10 jaar hadden we crème en terra kleurige ballen omdat dat paste in de huiskamer. Nu de kamer dit najaar opgeknapt is in wit met grijze en licht houten meubels met een enkel rood accent vond ik onze allereerste kerstballen ( wie wat bewaard heeft wat!) weer beter passen.....

Mijn moeder roept het al jaren: 
zuinigheid en vlijt bouwt huizen als kastelen

En ik ben zeer tevreden met mijn eigen kasteel in kerstsfeer...
;-)


Ps: die zuinigheid gooi ik vandaag overboord want ik ga (kerst)shoppen bij 
Liesbeth ( klik) in Frederiksoord.

Groetjes,
Annemieke 


2 opmerkingen:

  1. whahahahaaaa...eerst een heel stichtelijk berichtje over zuinigheid (mooi in deze kersttijd) om het vervolgens met je slotzin weer helemaal teniet te doen !!!!!!!!!!
    Gelijk heb je hoor...lekker shoppen en later foto's van je inkopen laten zien!
    kunnen we meegenieten!!!
    en ik ben helemaal flieft op je engel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemieke!
    Ik heb je blog gevonden via mijn moeder! Mooie dingen maak je hoor :)
    Fijne kerstdagen! Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...