donderdag 12 januari 2012

Hier lig ik nou wakker van....

Ken je dat?


Moe zijn...... maar toch nog een klein stukje willen lezen in een mooi boek??

En dan is het zomaar, en dan bedoel ik echt Zómáár, opeens, voor je het weet, onverwachts, voordat je er erg in hebt......12 uur.
 Wow!
 En dat is te laat als de wekker weer vroeg staat.....

En welk boek zorgt er nou voor dat ik te lang blijf doorlezen?


Kim Edwards: Gebroken licht

Het boek zag ik een poosje terug op het blog van  Helma (klik) staan. Zij las het in het Engels geloof ik maar ik heb gewacht tot ik de Nederlandse versie in de bieb zag staan.

Er is niemand die zegt dat ik MOET lezen, dus ik doe het mijzelf aan maar.....

Wat is lezen toch heerlijk!!!
;-)

Groetjes Annemieke

1 opmerking:

  1. I just finished reading 'The memory keepers daughter' and my favourite line in it is ..."Mercurial, quicksilver- whatever she felt in each moment was the world". Isn't it a great way to describe?

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...