vrijdag 2 maart 2012

Give- Away, award, 100!

Vandaag plaats ik mijn 100-ste berichtje en dat vind ik wel een reden voor een Give-Away!!
Ook passeerde ik van de week de grens van 12.000 pageviews en kreeg ik een award  ( hier kom ik later nog op terug onderaan dit berichtje).

 3 goede redenen dus!



Wat mag  je daarvoor doen?

Een leuk berichtje achterlaten....
óf....
Je aanmelden als volger....
óf...
Een linkje plaatsen op je eigen blog...( stuur je mij daarvan een linkje dan?)

óf alle drie!

Op 11 maart trek ik de winnaar!

En wat ontvangt de winnaar? Een stof pakketje van lapjes van 10x10 ( kleur naar keuze) óf een origineel patroon van het Winter Trio ( ontwerp Loesebeth) óf het originele patroon van de geboortetrein  ( ontwerp Sammy). Voor foto's hiervan klik maar op "vilt" bij de labels. Als je mee wil dingen vermeld dan even je voorkeur?

********
En dan de award!



Die kreeg ik van Kris voor bloggers met minder dan 200 volgers...

Ik mag hem doorgeven aan 5 bloggers maar kan moeilijk kiezen, er zijn veel meer dat 5 bloggers waar ik graag een kijkje neem..

Daarom laat ik jullie gewoon zelf een kijkje nemen bij:

Happy Scrappy!  Een heel leuk blog van Tina uit India

Willeke  Die naast quilten ook prachtige foto's deelt

Gera Zij maakt prachtige vilt ontwerpen ( september spring) en heeft pas een HARTverwarmende actie gehouden voor een ziek kind

Atelier Poppejans   Bij wie ik veel viltpakketjes koop en lessen heb gevolgd.

Quiltfien    Bij wie vaak een kijkje neem en gezellig mee mail ( en geheime foto's uitwissel ;-)


Groeten,
Annemieke

24 opmerkingen:

  1. wat een leuke give away heel leuk blog heb je

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke aanleiding om een give away te doen, zou graag meedingen, kijk vaak even op je blog, en het is altijd weer verrassend, goed weekend, groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk blok heb je wil graag mee doen voor lapjes het mooie weer komt er aan dus lekker quilten maar vr quiltgroet Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd leuk, zo'n giveaway!! Ik vind je blog erg leuk. Mooie dingen heb je ook gemaakt! Ik ben sinds kort besmet met het quiltvirus, dus lapjes zijn van harte welkom!!
    Veel succes verder!

    Groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh leuk Annemieke. Ik doe graag mee voor de leuke lapjes! Niet quilten maar andere leuke dingentjes maken :) Ik ga ook een linkje plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Annemieke,

    Iedere dag kijk ik even op je blog. Vind het altijd leuk om iets te lezen en zien.
    Dus ik ben ... van de 12000.
    Zie ook dat ik .... van de meer dan 5000 nederlandse kijkers ben.
    Leuk hè, al die gegevens.

    Groetjes Marjolein uit Zoetermeer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. piep

    een mooie gelegenheidvoor je giveaway
    je fijne blog is telkens leuk om te bezoeken

    volger met plezier hoor

    doe dus graag mee voor het lapjespakje

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd 3x een mijlpaal en een gezellige pagina ga lekker er mee door lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met deze resultaten. Ziet er goed uit!
    Ik zou het pakketje lapjes, in het roze/rood heel leuk vinden.
    Ben je volger geworden en plaats een link.
    Fijne dag nog.
    Groetjes, Thea R.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb me aangemeld als blog volger , en ziet er leuk uit en wil ook wel mee doen met give away , leuk hoor !

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke redenen om een give away te houden. Daarvoor waag ik graag een kansje. Leuk, mocht ik winnen dan kies ik de lapjes. Geniet van het bloggen! groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuk idee en ga door met berichtjes posten.
    wil dan ook graag een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke give away en gezellig blog.
    Ik wil graag meeloten en ga dan voor het winter trio.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je hebt een leuk en gezellig blog
    doe graag mee

    Djoekie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hoi
    ik ga je volgen,deed ik al maar nu officeel. ik vind lapjes altijd erg leuk om te krijgen. En misschien zien we elkaar nog eens in levende lijve, ik kom ook regelmatig in zwolle.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi, leuke blog heb je, ik doe graag mee aan je give away en ga dan voor de lapjes. Ik zal proberen om je op mijn bloglijst te krijgen als dat lukt met Blogger.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe ook graag mee, vrolijk blog!!!! En gefeliciteerd met de blogverjaardag. Ik ga voor de lapjes. Groeten uit Frankrijk

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuk je give away, ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat mooi, die klaprozen. Ik zag ze zojuist op Prikbord.Daar las ik over je give away.Ik ben druk bezig met het maken van huisjes en omdat wat variatie in de lapjes wel welkom zijn, doe ik er graag
    aan mee!
    Veel succes met je blog en een hartelijke groet.
    Els G.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat liefffffffff!!!!!!!!!! Dank je wel.

    leuk dat je af en toe bij mij langs komt.

    Hartelijke groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hahaha als dombo in blogland probeer ik nu ook een reactie te plaatsen.Zoals ik al op het P.B
    vertelde ik vind het allemaal erg mooi/knap wat je maakt. Maar Quilt Innercity heeft m'n hart gestolen.
    Groetjes en ik hoop dat je ,al je hexagons klaar zijn je ze op het P.B showt
    Yvon.v.d

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo Annemieke,

    Wat ik het leukste vind aan jou blog, dat je zo duidelijk
    omschrijft, daarom ben je voor mij al een tijdje een volger. Helaas heb ik geen blog, waar ik je bij kan zetten. Ga zo door,want ik lees graag jou verhalen.
    Ik wil ook een keer proberen met je give away, misschien heb ik ooit een keer geluk, maar voor diegene die dit pakketje wint, ook veel plezier ermee.
    gr. Mech.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. ik ga je volgen.
    ik doe graag mee aan je give away.
    zal ook nog een linkje proberen te zetten maar dat gaat morgen worden denk ik.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. het ging sneller dan verwacht, je link staat er op

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...