donderdag 1 maart 2012

Variahex up-date en een award....

De up-date op de 1ste maart en deze maand maar 1 nieuw variahexje



bestaande uit 9 kleine onderdeeltjes: 1 ruit, 4 halve hexagonnetjes en 4 kleine driehoekjes....
Deze wil ik nog een keer maken waarbij ik alleen de ruit en de vier kleine driehoekjes wissel van kleur....

Samen met de vorige 5 exemplaren ziet het er zo uit:



Ik heb geen idee hoeveel ik er uiteindelijk ga maken.... in ieder geval niet zoveel als het originele patroon, dat is wel zeker!

XXXXXX








Deze week kreeg ik van Kris (klik) bovenstaande award!
Wat een verrassing! Een award voor bloggers met minder dan 200 volgers ( en als jullie dit lezen kunnen jullie daar verandering in brengen ;-) ......)


En ik mag hem weer doorgeven aan 5 nieuwe bloggers..... er zijn vele blogs die ik graag lees en dat is moeilijk kiezen....
Morgen horen jullie welke blogs dat zijn.... en dat is tevens mijn 100 berichtje!!
En 12.000 pageviews.....
Zou dat een goede reden zijn voor een Give-Away???


Groeten,
Annemieke

2 opmerkingen:

  1. Leuke variahexjes en gefeliciteerd met je Award!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke variahexjes maak je en gefeliciteerd met je award.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...