dinsdag 2 oktober 2012

Valt dat even tegen....


Ik ben al weer een poosje in de "mood"van het quilten...





Gestaag prik ik zo vaak mogelijk een paar steekjes.

Mijn quilt is verdeeld in heel veel blokken die contra aan elkaar zijn: zwart vierkantje in een gekleurd blok en gekleurd vierkantje in een zwart blok, daarnaast een aantal effen kleine zwarte blokken en twee hele grote effen blokken.  En een groot aantal effen zwarte driehoeken de er voor zorgen dat alle blokken die "op de punt staan" weer een langwerpige quilt worden. 

Alle blokken en driehoeken worden gequilt.

En dan heb ik het nog niet over de rand die ook nog gequilt moet worden.

Nou had ik van het weekend al uitgerekend dat ik nog 85 blokken moest doen....
dat is nog heel wat!
Maar ik had er ook al heel veel gedaan..... dacht ik.

Tenslotte had ik vorig jaar in de zomervakantie al flink wat blokjes gedaan en deze zomervakantie wéér.
En de laatste tijd ook weer een heel stel....

Maar na het tellen bleek dat het totaal te quilten blokken/blokjes uit 131 te bestaan.

Dus waren er pas 46 af..... das maar net 35%!!!

Tjoe Muski...... om het maar even met Jeugdheld Brigadier Dog te zeggen!

2 opmerkingen:

  1. Dat valt dan toch wel tegen, denk je dat je al zover bent....moet je er nog zoveel. Maar uiteindelijk komt hij echt wel af.
    Groetjes Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. piep, poeh....nee niet fijn,
    maar "only the strong servive" en jij kan dat, zeker weten

    succes

    knuf mieke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...