woensdag 5 december 2012

Nog meer sint versieringen....


Gisteren liet ik ook al zien wat Trudi gemaakt heeft voor sinterklaas, vandaag komt er nog meer!







De boot van sinterklaas was ooit een bouwplaat van een supermarkt. Maar voor Trudi was het de basis van haar eigen boot. De sinterklaas maakte ze zelf en naar verluid komt er volgend jaar een echte piet in het kraaiennest.....



Dit maakte ik zelf...






Drie pietjes om een windlichtje.... dat je natuurlijk nooit brand want dat is te gevaarlijk......


Ook dit pietje heb ik zelf gemaakt van vilt....






Een blik in mijn vitrine kastje dat tot sinterklaaskastje omgedoopt is....






Sint en piet uit de winkel en een echte klomp.....








Chocolade sigaretten ( geef je dat tegenwoordig nog aan kinderen??) en neppakjes....






Morgen gaat Sinterklaas weer naar Spanje en kunnen de kerstdozen weer van zolder.....

1 opmerking:

  1. Als ik al dat leuke/mooie materiaal zie ga ik volgend jaar ook weer St. Klaas versieren/vieren. Dit jaar er niets aan gedaan maar ik mis toch echt wat!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...