woensdag 29 mei 2013

Een eitje voor een karweitje.....

Nou zeg maar gerust KARWEI!!




Want Zuidberg Collega Gerben Klungel gaat de Alp d'HuZes doen!
Verschillende familie, vrienden en collega's sponsoren zijn doel om 6x de Alp op te fietsen.



Ik wilde ook mijn steentje bij dragen maar doe het op een iets andere manier....




's Zomers hebben wij veel eieren.
Een gebakken en gekookt eitje vind ik lekker en ook doe ik graag een extra eitje door de cake of het pannenkoekenbeslag. Maarrrr....50 eieren per dag krijgen wij niet op.



Dus neem ik iedere dag eieren mee naar het werk en het bedrag waarvoor de collega's de eieren afnemen gaat geheel in het potje van Gerben voor de Alpd'HuZes!


Vorig jaar ging ik wandelend de Alp d'Huez op dus ik weet dat het een monster klus is en heb diep bewondering voor Gerben en alle andere die het meerdere keren gaan doen! Laat staan zes keer....

Meer info over Gerben vind je HIER en ook onder het tabblad "donaties"hoe je hem kunt sponsoren.

2 opmerkingen:

  1. Heb grote bewondering voor degene die dit gaan doen of hebben gedaan op welke manier ook!!!
    Zou het wel willen,maar helaas gaat dat nooit gebeuren.
    Dat is een goed idee om op deze manier een steentje bij te dragen--hoeveel kippen heb je???
    succes met de verkoop.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemieke,
    Wat een goed idee, je kan voor mij ook zeker 10 eitjes meenemen, de 12de, misschien nog meer quiltkwebbels?
    groet Lon.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...