woensdag 5 juni 2013

Dubbele verjaardag!

Vandaag hebben we een dubbele  verjaardag in de familie.





Zowel mijn vader als mijn oma zijn jarig. Mijn vader is 67 geworden en mijn oma 96! Overigens is mijn oma niet zijn moeder maar zijn schoonmoeder.

 En daar zit nog wel een speciaal verhaal aan vast. Mijn vader is eigenlijk nèt na 12 uur op 6 juni geboren. Maar omdat zijn eigen moeder op 7 juni jarig was gaven ze aan dat hij op 5 juni geboren was zodat er in ieder geval nog een dag tussen zou zitten. 

Niet te weten dat hij later een schoonmoeder zou krijgen die ook op 5 juni jarig is! En dat is nu al 46 jaar zo.....


Zouden die "oud worden" genen erfelijk zijn? 
Met een oma van 96 en een opa van 98 in de familie.....


2 opmerkingen:

  1. Ik hoop voor je dat het erfelijk is, we hebben veel tijd nodig voor alle projecten die nog in ons hoofd zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarschijnlijk erfelijk,maar dan moet je er ook wat voor doen-gezond leven,enz.
    Gefeliciteerd met de verjaardagen van je Vader en Oma!
    Mijn Moeder is 96 jaar geworden en haar Moeder was 95.
    Ben je er al uit hoe je gaat quilten?
    een zonnige dag vandaag!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...