dinsdag 25 juni 2013

Eindelijk in de kernjury van de NS publieksprijs!!

Dit jaar gaf ik mij wederom op voor de kernjury van de NS publieksprijs, voor de 4de of 5de keer...






Maar gisteren kreeg ik bericht dat ik geselecteerd was!

Wat houd het in?
Het CPNB nomineert 6 boeken waar iedere Nederlander op mag stemmen, het is niet noodzakelijk dat alle boeken gelezen zijn.
Het zijn zeer verschillende boeken, niet één genre dus, die op 15 september bekend gemaakt gaan worden.
Tot 15 oktober kan er gestemd worden.


Daarnaast bestaat er een kernjury van 275 leden ( dit jaar waren er 5000 aanmeldingen!!). Zij ontvangen alle 6 boeken en worden geacht die allemaal te lezen.  Het valt mij op dat dit jaar alle boeken in 4 weken gelezen moeten worden waar je vorig jaar nog 6 weken de tijd had....


Zoals gezegd werd ik al een paar jaar niet geselecteerd. Ik dacht ook steeds ik zal wil in een oververtegenwoordigde doelgroep zitten, vrouwen tussen de 40 en 50.
Daarom vroeg ik vorig jaar aan mijn zoon en zijn vriendin om zich aan te melden. ( man/vrouw leeftijdscategorie onder de 20) En prompt werden beide geselecteerd!!


Maar dit jaar is het mijn beurt en ik heb er enorm veel zin in!!!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat het je eindelijk gelukt is om geselecteerd te worden.Ben benieuwd welke boeken je krijgt te lezen.
    Alvast veel plezier met lezen!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...