dinsdag 16 juli 2013

Annemieke is heel wat uurtjes ZOET!!!

Omdat ik binnenkort een poosje vrij ben en ik bang was dat ik mij zou vervelen (ahum) heb ik wat leuks besteld om te doen!






Dit zag er bijzonder smakelijk uit!






Een paar lapjes vilt, een naaldje en wat DMC en Annemieke is heel wat uurtjes ZOET!!!!






De bovenste twee patroonboekjes zijn van ATELIER VROLIJKE VILTVRIENDJES en de onderste is van ATELIER SWEET MOONIE'S.

Beide patronen kun je bestellen bij ATELIER POPPEJANS, ik kocht daar ook mijn vilt!

2 opmerkingen:

  1. Nou succes ermee ziet er smaklijk uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mmmmm,dat wordt smullen!!!We zullen de komende tijd heel wat lekkers voorbij zien komen denk ik--veel maakplezier!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...