zondag 28 juli 2013

Calorie vrij bakken....

Het bakken maken van deze cupcakes gaat prima!





Ze zijn gemaakt van vilt en het gaat snel en makkelijk.
Het is een heerlijk klusje dat ook met zomerse en tropische temperaturen goed te doen is!

Ik heb het patroon een beetje aangepast want ik vond de originele poppetjes die er op hoorden wel grappig maar ook wat kinderlijk en niet passen bij mijn plannen om een hele schaal met cupcakes, bonbons en petit fours te maken. In plaats van de poppetjes ga ik er iets anders op maken al weet ik nog niet wat. Ik moet nog een keuze maken uit een roosje, slagroomsoesje, een suikersterretje of andere spikkels.

Ik heb er nu 5 bijna af, op het vullen na, want dat doe ik als de "topping"er op zit.
Twee heb ik geknipt en voorbereid zodat die ook vlot af zijn en de laatste moet ik nog helemaal doen. Maar dan zal ik eerst weer vilt bij moeten kopen....

HIER vind je de originele cupcakes zoals de ontwerpster ze bedacht heeft en ook waar ik ze bestelde.

2 opmerkingen:

  1. En je zit al bijna 400 bezoekers over je 100000 heen! Geweldig en ik hoop dat je nog een poosje doorgaat hoor.
    Die rozetjes met een kraaltje vind ik zo leuk op de 'gebakjes' staan.
    Succes met het maken van een schaalvol!
    Heb ooit bij Niels een patroontje van een bonbon gehad-groot succes hier.
    gezellige zondag!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die zijn lekker caloriearm ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...