zaterdag 7 september 2013

Al vroeg bezig voor de kerst....een snel quiltje tussendoor

Ja echt waar!





Deze week dacht ik opeens ik ga het quiltje maken dat ik op een tekeningetje op internet gezien had.
Een heel simpel patroon van een kerstboom van 140 blokjes.


Ik koos de basis kleuren voor de kerstquilt: rood, groen en wit.
En raar maar waar: daar had ik voldoende voorraad van! ;-)

Dus eerst maar blokjes snijden!
Ik koos blokjes van 2,5 bij 2,5 inch. Blokjes snijden kost altijd wat tijd maar toch ging het wel vlot.


Wordt vervolgd.....

3 opmerkingen:

  1. Succes,alleen jammer dat ik geen foto zie maar een leeg vierkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, die wil ik ook eens gaan maken, ziet er niet zo moeilijk uit!

    Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik op het kruisje klik,dan zie ik wel lapjes,maar geen patroontje!
    Succes en ben benieuwd hoe het wordt.
    goede zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...