dinsdag 29 oktober 2013

UFO breien....


Dit sjaaltje lag al weet ik hoe lang een poosje in de la...





...te wachten om gepakt te worden.

En dit weekend dacht ik opeens: waarom niet?

Lekker grote pennen en het schiet lekker op.
Maar makkelijk breien? Nee!
Wat een gedoe om iedere keer uit te zoeken waar je in moet steken...
Maar goed, gewoon even door zetten dan komt ie vanzelf een keer af.....


En zijn de mannelijke, niet quiltende lezers er al achter dat ik niet aan science- fiction  breien doe???


Maar waarom aan het breien geslagen?
Eigenlijk omdat het kriebelt om weer te gaan breien.... een trui voor mij zelf?
Voor mijn neefje? ( maatje 92 is tenslotte een stuk sneller klaar....)
Er is tegenwoordig zulk mooi gemêleerd garen, dat nodigt wel uit om weer wat te maken! 





Dit bolletje is van Manon dat ik al eerder HIER liet zien omdat zij er mee aan het haken was...

Wie weet.... wordt vervolgd ....?????

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...