maandag 23 december 2013

Celtic solstice .... part 4

De eerste blokjes zijn weer gemaakt!






Niet erg moeilijk deze keer en ook niet veel....
Voor Bonnie is het deze week oranje en groen, voor mij dus paars en zwart.






Voor de kleine versie stonden er 120 four-patches op het programma. Voor mij dus de helft...






Voor ik de volgende maak ga ik nog maar even heel goed meten want ze zijn aan de krappe kant vind ik.
Misschien toch maar de zoom een beetje bij stellen denk ik of toch maar iets groter maken en dan bij snijden????

6 opmerkingen:

  1. Your purple and block look good together!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt nog geen lijn ontdekken in de blokken die je tot nu toe hebt gemaakt-spannend hoe het eindresultaat wordt!
    Je shawl is schitterend geworden en wat een goed idee om er kralen aan te doen-nu glijdt het ook niet steeds weg.
    Gezellige Kerstdagen en een voorspoedig en creatief nieuwjaar!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely colors, looking forward to seeing it all go together.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the four patches in these colors!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...