dinsdag 17 december 2013

Sterren.... en hoe ik bijna mijn nek brak voor een foto!


Vorige week maakte ik twee sterren!






Een paars-blauwige ....






en een blauw- groene ster.



 Hier een eerder gemaakt kwartet:



en met nog een kwartet...





Maakt dat 8!
Nu heb ik er dus 8 af en ben dus over de helft want ik ga voor 15 stuks!







Het wordt steeds lastiger om ze allemaal op de foto te krijgen dus had ik maar bedacht dat ik ze uit zou leggen op mijn bed ( natuurlijk op een mooi, schoon en fris wit laken) en dan een kiekje maken.

En staand op mijn bed had ik natuurlijk nóg meer zicht.
En dat ging goed tot ik mijn evenwicht verloor.... en toen ik naast het bed terecht kwam gaf de kast ( met matglazen wand!) niet mee!

Pfff... dat liep weer nèt goed af... wat je allemaal wel niet over moet hebben voor het maken van een foto!!!


Of wordt het toch tijd voor een design wall???

4 opmerkingen:

  1. Annemiek, als je overgordijnen hebt gebruik die dan. Blokken erop spelden en dan een foto maken !!
    Dit wordt vast een mooie quilt!!
    groet ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Engerd!!! Vastspelden op een laken en dan ophangen-dat gaat ook prima.
    Succes
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is gelukkig goed afgelopen!
    Ik heb een lat dmv een touw aan een spijker opgehangen aan de muur in de logeerkamer en daar hang ik zonodig een dunne molton of flannel laken aan. Als ik het niet meer nodig heb is het geen sta in de weg.
    Joke W.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig is het goed afgelopen.
    Ze zien er mooi uit, ik vind sterren altijd leuk om te maken en naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...