zaterdag 18 januari 2014

Oproep voor maandag: Blue Monday.... maar dan positief!

Aanstaande maandag is het Blue Monday, de meest depressieve dag van het jaar.





Waarom?
De goede voornemens zijn niet gehaald...
De vakantie lijkt nog eindeloos ver weg....
Op maandag is het weekend nog ver weg...
De dagen zijn nog kort...
Het weer is koud en somber...


Maar laten we elkaar geen depressie aanpraten en het positief benaderen met : EEN BLUE MONDAY!
Juist!

Aanstaande maandag plaats ik foto's van blauwe quilts op mijn blog!

Doen jullie mee??

Je kunt natuurlijk ook een blauwe gehaakte aap of een mooie blauwe gebreide shawl... whatever!
Als het maar blauw is!



5 opmerkingen:

  1. pi, superidee, ik doe mee....en ga je promoten op FB, goed?

    knufje mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ´t gedeeld op fb bij de randjes en op de kring Quilt it by hand. Er stromen reacties binnen. Heb er wel bij gezet dat het idee van jou komt. Hopelijk heb je daar geen bezwaar tegen. Ik vond het zó´n leuk initiatief! Groetjes Marion van Veggel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prima Marion! Ik heb zelf geen facebook, maar vind het oké dat jij het er op zet. En helemaal nu je het netjes met mijn (blog) naam doet.

    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zal diep moeten zoeken naar iets blauws,maar zal het toch proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ook zo...héél weinig blauws...
    Heb wel een hartenmeisje gemaakt...dat blauw is...dus.
    Kan hiermee starten...want blue monday...ken dat o zo goed!
    Groetjes,nanske

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...