donderdag 9 januari 2014

Wat een moois van on(m)oge(n)lijke stofjes...!


Wat een verrassingen vanavond tijdens de quiltkwebbel bee!


van Iety!

De ene Ohh en Ahh naar de andere als iedereen zijn blok mocht laten zien!
En hoe begon het allemaal??

3 maanden geleden ontvingen we allemaal een pakketje stof van oude kussenhoesjes.
Gekregen van iemand die er niets meer mee kon of wilde, een afschuwelijke kwaliteit en zo mogelijk nog saaie  onogenlijke onmogelijker kleuren....
Een uitdaging!
Voor iedereen drie maanden de tijd om een blok te maken van 20 x 20cm.
Gegeven techniek: vrij
Materiaal: de gekregen stof




de 16 mapjes!
En iedereen maakte iets totaal anders....



 van Sijtje!


 van mij! ( ik geef toe dat ik niet veel tijd wilde besteden aan iets met stoffen die ik niet mooi vind)



 van Bep!


ook van Bep!

 van Tineke!


 van Jenny!


ook van Jenny!


Nog meer van Jenny!

 van Riet!


 ook van Riet!


 van Jennie!


 van Annewike!


 van Anneke!


 van Lon!


 ook van Lon!


nog meer van Lon!



Lon kreeg er geen genoeg van!

 van Irene!


 van Fieke!


van Antineke!


van Manon!


Zeer verrassend en verschillend!
Heb ik iets teveel gezegd?


5 opmerkingen:

  1. Precies zoals je zegt: zeer verrassend en verschillend! Van al dat moois is de boom van Riet voor mij toch wel de absolute klapper!
    Wat een leuk idee voor een bee-project, trouwens.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, je hebt niets te veel gezegd, maar je snapt zeker wel welke ik het mooiste vind he?
    Juist, goed geraden. Die oranje met die prachtige parelknoopjes.
    Leuk idee trouwens!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn jullie allemaal vindingrijk; zulke mooie blokken maken van die rare stoffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke resultaten zijn dit!
    Zoiets doen we ook bij ons op de Bee-eind v.h.seizoen een pakketje met 4 of 5 stofjes en ga je gang.Er mag bij en er mogen stofjes weggelaten worden.Nooit is er 1 dezelfde quilt bij!
    Wel een uitdaging als de stofjes niet jouw keuze zijn.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. GEWELDIG! Meer hoef ik er niet over te zeggen over het resultaat van deze uitdaging. Groet, EllyvD

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...