zaterdag 22 februari 2014

Celtic solstice.... het centrum blok B klaar!


Met het maken van de laatste 17 molenwiekjes (pinwheels)






is er weer een blokje voltooid. Het blokje dat het centrum vormt van blok B van de celtic solstice.








Het begon met een flink stapeltje dat gespeld klaar lag naast de naaimachine.







En 17 van deze blokjes moesten het worden.






Hier zie je ze allemaal.

Nu ga ik mij eerst concentreren op de laatste chevrons.






Ik moet er nog heel veel maken....
Maar ik zou nu al de middelste horizontale rij kunnen maken van blok B, kijk maar:






Dan kan ik mij daarna geestelijk gaan voorbereiden op de hoekpunten van dit blok want daar van moet ik er nog heel veel en dat vind ik ook het lastigste blokje van de hele mysterie!


Gelukkig zijn alle blokken A al klaar!







Ik wens iedereen een goed weekend!


Groetjes,
Annemieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...