zondag 16 februari 2014

De larkfootstich kolshawl voor Danielle is af!

Mijn eerste gehaakte shawl is af!






Ik haakte hem voor mijn schoonzusje Danielle en gebruikte op haar verzoek deze kleuren.





Voor het patroon gebruikte ik de larkfootstich steek. 






Ik maakte er een moebius shawl van door er een slag in te leggen....






Geinspireerd op mijn steden quiltje die je HIER kunt zien en daar vind je ook info over waar ik dit patroon zag en waar je de beschrijving vindt.





De larkfootstich is een steek die er een stuk lastiger uit ziet dan dat ie is....






Van iedere kleur maak je twee toer achter elkaar...






En iedere keer een kleurtje erbij maakt het natuurlijk erg leuk om aan te werken...






Ik gebruikte garen van Phildar Coton 3,






 in de kleuren zwart (67), wit( 10), rood(50) en





 twee kleuren grijs (66 en 48)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...