donderdag 13 februari 2014

Februari Bee....(1)


Ik zou bijna zeggen: dit is helemaal mijn ding!





Ware het niet dat het helemaal niet van mij is maar van Manon, van de Quiltkwebbelbee!!
Maar ik bedoel natuurlijk dat ik erg van dit soort patronen hou!
Voor mij geen landschappen of rozenprieeltjes borduren maar abstracte vormen en felle kleuren.






Alle vakjes met héél véél verschillende kleuren en maar 1 draadje DMC opgevuld.
Mooi hè!?
Er was zelfs iemand die zei: zó is het ook al mooi, niets meer aandoen.
Maar Manon gaat nog een poosje door want zó moet het worden:






En weten jullie nog dat Bep maanden lang, iedere bee avond, bezig was om driehoekjes te spelden?
Zelf wist ze nog niet wat ze er uiteindelijk mee zou gaan doen maar nu is het af!





Een kleurrijk geheel  waarbij ook hele gedurfde stofjes een plekje gevonden hebben in de quilt.

Ook kleurrijk is de quilt van Jenny.
Het is een cursusvoorbeeld voor een cursus die ze samen met Lon gaat geven.






Hier kun je heel duidelijk zien dat quilten de sterren beter laat uitkomen.





Hier een detail....

En van de restjes is er nog iets moois gemaakt:






Een explosie van kleur!

Er was nog meer moois maar dat houden jullie tegoed....
wordt vervolgd...

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...