woensdag 26 maart 2014

Kraamcadeautjes in de planning....

Het duurt nog even maar ik mag weer kraamcadeautjes gaan maken!



Geboortetrein voor Rosa, dochtertje van collega gemaakt in 2011


En dat vind ik erg leuk!
Mijn broer en schoonzus verwachten een kleine eind oktober en een collega verwacht zijn nieuwe spruit in augustus. Werk aan de winkel dus. 

Maar maakte ik de vorige keer nog cadeautjes van vilt, dit keer ga ik het maar haken denk ik.


naamslinger voor Jayden, eerste kleinkind van collega in 2012


Want daar valt ook veel leuks van te maken!
Wat dacht je van rupjes van STIP EN HAAK ?





Die zijn geweldig en alleen al met dat patroon kun je veel verschillende variaties maken!
En dan heb ik het nog niet eens over die teckeltjes en struisvogel en vele andere patronen van haar.

Ik ga mij wel vermaken met het maken van de cadeautjes!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...