dinsdag 25 maart 2014

Nog 100 uur???...... Denk van niet!!!

Twijfel, twijfel, twijfel.....







Zal ik wel, zal ik niet????








Deze quilt ligt al een hele tijd in de kast!
Een echte ufo dus!
Hij is maatje éénpersoons en ik heb hem aardig dicht gequilt.

En toen was ik het zat!
Omdat ik uitrekende  dat er nog minstens 100 uur arbeid in zou zitten.
En dat ik met de hand quilten weliswaar geen vervelend klusje vind.

Maar 100 uur is wel heel veel!!
Bovendien..... met de machine kan het minstens 10 x sneller....

Dus twijfelde ik... ga ik met de machine verder.... of met de hand??

Ik denk dat ik maar met de machine verder ga want anders komt ie nooit af!




Alleen de grote zwart op zwart blokken wel met de hand??

Hebben jullie dat wel eens gedaan?
Eerst met de hand en daarna toch maar met de machine verder?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...