zondag 9 maart 2014

Voor het eerst.....

..... sinds tijden een weekend gehad wat niet geheel in het teken stond van handwerken!


Deze mooie zonsondergang vrijdag avond voor ons huis voorspelde al veel goeds....



Sterker nog, ik heb nauwelijks iets gedaan.
Alleen zaterdag, in de auto op weg naar een kwekerij, heb ik een klein beetje zitten haken aan mijn hexagonnetjes.
En wat noodzakelijke draadjes afgehecht....

Maar vervelen?
Nee hoor absoluut niet!
Want na de kwekerij bezochten we de open dag van mijn werk en daar was ook genoeg te zien en te beleven.

En vandaag genoten we van het mooie weer en waren we heel veel buiten.
Een deel van de struiken die we gister kochten staan al in de grond en verder hebben we gezellig met mijn zwager en schoonzus die onverwacht kwamen heerlijk op het terras gezeten in de tuin!

Zulke Lente weekenden zijn heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...