maandag 14 april 2014

April bee ( 2)

Liet ik vorige week al wat blauwe werkstukken zien van de bee.....




 Er werd nog veel meer gemaakt!

Jenny liet de loper zien die ze geborduurd heeft.





En onderin staat natuurlijk het jaartal én de initialen van de maakster.





Ze heeft de loper zelf ontworpen en patronen gekozen uit boekjes of van familiewerkstukken zoals de bloemenkransjes hierboven....






Het sterretje hierboven heb ik ook verwerkt in een randjes borduurwerkjes zie HIER.







Een mooi bloemenornament....





En ook nog kerstrandjes.... ;-)



 


Bep was bezig met het begin van bovenstaande quilt uit een boek, ontworpen door Amy Ellis gemaakt door May Kolb.






Het komt uit het boek "Modern Neutrals" van Amy Ellis. 
Het bevalt kopierbare patroonvellen.







En bep werkt heel systematisch door van heel veel vellen het eerste vakje vast te spelden.







Tineke is beertje paddington aan het borduren. Erg leuk!
Mijn moeder heeft het ook gemaakt, 20 jaar geleden!, dus ik weet hoe leuk hij gaat worden....







Fieke maakte een ontwerp voor een nieuwe quilt,





En de eerste blokjes zijn al klaar!






Ook van haar hand is bovenstaande keltische knoop met bloemen.





Met nog een klein detail....


Er was nog een leuk werkstuk van Lon maar daar ga ik een apart onderwerpje over maken!



1 opmerking:

  1. Wow, wonderful stitching and your new patchwork project looks fantastic.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...