maandag 19 mei 2014

(eindelijk) pinterest ontdekt....

Sinds kort ben ik ook ( een beetje ) actief op pinterest.







Leuk om aan mee te doen en al heel veel moois ontdekt!
Je kunt er ideeën bij op doen en foto's verzamelen van onderwerpen die je interesseren.
En je kan het zo gek niet bedenken of er zijn mooie foto's van te vinden...


Tot nu toe heb ik nog maar 10 borden maar iedere dag komen er wel een paar foto's bij.


In plaats van eerst een recept of een patroon op te slaan klik ik nu op het plaatje en "pin"het vast op één van mijn borden. Later hoef ik alleen maar dat plaatje aan te klikken om bij het recept/patroon te komen.
Makkelijk!

Ben je nieuwsgierig wat ik tot nu verzameld heb?

Kijk maar bij  PINS ANNEMIEKE

1 opmerking:

  1. Maar sommige pins zijn alleen maar reclame en geven geen patroon/recept.Dus klik ik eerst door om te zien of het is wat ik wil.
    succes!
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...