zaterdag 3 mei 2014

Handwerk van vroeger... ( 4)

Dit borduurwerk,een wit/grijze kat met groene ogen,






was een meerjarenplan.

Tussen de eerste en de laatste steek zat 10 jaar geloof ik.

Reden? Diverse....






Ooit lag het bijna 2 jaar stil omdat er een fout in zat.
Na tijden uitstellen, omdat ik vreesde dat er heel veel uitgehaald moest worden, vatte ik moed en begon!
En laat ik nou in welgeteld 15 hele minuten klaar zijn met én de fout opsporen én het herstelwerk.

En het lag ook regelmatig stil omdat ik even geen zin had in borduren, of het straal vergat of met hele andere (handwerk) dingen bezig was.

Voor de lijst en dubbel passe-partouts koos ik de kleuren van de ogen.
Zó kwam het extra mooi uit!

Lastig dat al het borduurwerk ingelijst is, want foto's nemen is moeilijk dan.
Even de lijst er af halen is geen optie want de kartonnen achterkant zit vast geniet op de lijst.


Meer handwerk van vroeger vind je HIER ( hoed)HIER ( vlinder van vilt) en HIER ( randjesborduurwerk)

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...