vrijdag 30 mei 2014

Handwerk van vroeger (5)....Victor Vasarely

In de tijd dat ik nog geen weblog had handwerkte ik natuurlijk ook al.






Daarom laat ik zo af en toe eens wat werk zien dat ik een tijd geleden gemaakt heb.

Het is een borduurwerk dat ik zelf ontwierp naar een schilderij dat de Hongaarse  Victor Vasarely ( 1908-1997) maakte. Ik vind het leuk om werk van een kunstenaar als inspiratiebron te gebruiken. En zijn werk leent zich uitstekend voor quilt én borduurwerk.






De kleuren zijn anders en het is niet helemaal 1 op 1 na gemaakt.
Maar het was én leuk om het patroon te tekenen én te borduren want met ieder hokje zie je het groeien!


Ik gebruikte DMC in een paar kleuren terra en blauw. Het is in 2007 gemaakt denk ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...