maandag 30 juni 2014

Een beetje bleker....

Van donker terra....






 naar een beetje bleker terra, meer zalm kleur.....






zo ver ben ik nu, na heel wat uurtjes haken.

Het "bolletje" wordt steeds slapper er zijn al heel wat metertjes uit!

En wat ik aan het haken ben blijft nog even geheim wat dat wordt een cadeautje....


Maar ik wel verklappen dat het heel leuk is om met een kleurverloop te haken, het verloop gaat subtiel en daarom heb je het niet zo in de gaten maar zoetjes aan verloopt je werk ook heel mooi!

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleur garen!
    Spannend wat het wordt-hoe lang moeten we wachten??
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gaaf garen he. Mijn schoonzusje heeft het ook in haar winkel, althans ze wacht weer op nieuwe voorraad, ik mocht ook mee kiezen welke kleuren besteld worden..... en ik denk dat ik er dan toch ook een voor mezelf uitzoek. Het is zo'n mooi effect wat je ermee krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...