dinsdag 15 juli 2014

Winterquilt midden in de zomer....

Vandaag was ik bij handwerkvriendin Trudi




en nu pas in de gelegenheid om haar winterquilt op de foto te zetten!

We hadden door verschillende redenen een paar weken niet samen kunnen afspreken en de keer daarvoor vergat ik het. Ook nu had ik geen goed toestel bij mij dus maakte ik de foto's met mijn telefoon.

De close up van het vosje is een oude foto zoals je kunt zien omdat de nieuwe foto niet scherp naar mijn zin was.




En het landschapje is ook mooi geworden, echt winters!






En komt de lay out je bekend voor?
Dat kan!
Eerder maakte ze al een herfstquilt:




Meer (detail) foto's van de herfstquilt vind je HIER .

2 opmerkingen:

  1. Ook dit is een mooi quiltje geworden.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Der kleine Quilt ist wunderschön geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...