donderdag 18 september 2014

Plannen voor later?

Het wordt, qua quilten, een druk jaartje!





Er staan zoveel leuke cursussen op stapel bij diverse lesgeefsters of winkels dat het moeilijk kiezen is.

Tot nu toe heb ik mij aangemeld voor de cursus "Gedoe(del)" bij Greetje Hein van QUILTTREND (klik) in december.

Bij QUILTPALACE (klik) heb ik mij aangemeld voor "Swirling blocks" en voor "Silhouet van een boom"

Maar ook de cursus "Quilt met geappliceerde bloemen "vind ik er mooi. En dan vooral de techniek voor de achtergrond.....

En dan is er ook nog het "Mystery weekend" van QUILT ATELIER TRIJNTJE VAN DER HORST (klik)..... dat lijkt mij ook al zo leuk!


Pfff..... wie verkoopt er een zak met tijd???

2 opmerkingen:

  1. piep als de dagen eens dubbel ao lang duurde he meid...leuk allemaal hoor knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vroeg ik mij juist af of jij niet zin had in een quiltmidweek op Texel 4-8 mei 2015.
    Ik ben op zoek naar een groepje leuke positieve vrouwen en volgens mij pas jij daar prima tussen, grinnik
    Als je meer wilt weten mail mij dan eventjes Annemiek.
    Hartelijke groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...