zaterdag 22 november 2014

En weer verder...


Dank voor alle lieve berichtjes na het overlijden van mijn vriendin Trudi,






dat deed mij goed!

De foto hierboven is gemaakt van de quilt die ze bijna af had....
Het is de quilt van de laatste cursus die we samen deden, de stargello quilt bij Greetje Hein.

Zij koos deze kleuren en maakte hem zó dat ze hem om de voet van haar kerstboom kon leggen.
Maar ze kreeg hem niet meer af...
De dag voor haar crematie heb ik hem af gemaakt maar in plaats van bij haar kerstboom lag hij nu tijdens de uitvaart naast haar kist opgesteld....

Dat is bitter maar ik ben blij dat ik mijn belofte om hem af te maken heb ingelost. Het was wel heel raar om hem af te werken.


1 opmerking:

  1. Wat voelt dat dubbel om deze quilt af te maken....
    Sterkte
    Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...