zaterdag 27 december 2014

Kerst in de orchideenhoeve

Dit keer waren we op uitnodiging van familie met kerst






in de orchideeënhoeve in Luttelgeest.
Ik ben daar al vaker geweest maar de laatste keer was alweer een paar jaar geleden.
En dat was tijdens de lichtjesavonden vlak voor kerst.






Dus of de vlinders en de lories er toen niet waren of niet te bezichtigen, dat weet ik niet, maar voor mij was het nieuw! Ik vond beide in ieder geval erg mooi! Van de lorie's heb ik geen foto's en die van de vlinders zijn met mijn fototoestel genomen dus niet spectaculair van kwaliteit. Maar het is maar even om een indruk te krijgen....






Veel verschillende kleuren vlinders en ook zeer verschillend van formaat....






Soms bijna transparant en een andere keer lijken ze weer bijna robuust door kleur en formaat.




Ik vond het in ieder geval een gezellig familie uitje en met een goed fototoestel ook nog zeker een bezoekje waard voor alleen al de vlinders en de lorie's!


Voor wie meer informatie wil kan HIER op de link klikken!

1 opmerking:

  1. Mooi is het daar en de vlinders zijn schitterend! En de orchideeën ook.
    gezellige dag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...