zaterdag 28 maart 2015

Crochet Along: stylecraft Lily Pond CAL 2015

Op een blog  zag ik deze schitterende foto voorbij komen!





En ik viel gelijk voor de kleurtjes!

Een crochet along ( CAL) ontworpen door Jane Crowfoot gemaakt van Stylecraft Life DK garen.


Maar meedoen met een deken die heel veel mensen haken??
Nee, daar zal ik niet zo snel aan mee doen. Het leuke van haken of handwerken in het algemeen, vind ik toch wel het "je eigen maken"van een project. Het liefst nog een eigen ontwerp of in ieder geval je eigen kleurenpalet samenstellen.


Want anders zie je over een poosje allemaal dezelfde dekentjes....


Maar dan kun je toch je eigen kleuren kiezen?
Ja dat is natuurlijk zo maar ik viel juist voor de kleuren!


Maar toch heb ik mij HIER aangesloten bij een Facebookgroep die de patronen vanaf 7 april t/m 14 juli 2015 mét Nederlandse beschrijving publiceert! Want ik vind heel veel onderdelen van het patroon wél heel mooi en wil daar wel iets mee doen. Maar geen deken dus....maar wat dan wel?? Dat weet ik nog niet helemaal..... of misschien toch wel een beetje???






2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd wat je er dan van gaat maken!
    En je bolletjes dan maar hoog wegbergen anders moet je nog een keer je wolletjes ontwarren.
    gezellige zondag
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annemieke,
    Ben ook in de verleiding om aan deze deken te beginnen!
    Heb me alvast aangesloten bij de Facebookgroep (dank voor de link).
    Groetjes,
    Ann

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...