zondag 12 juli 2015

Jute tas omhaken...

Ik heb ze al bij verschillende mensen voorbij zien komen...





de jute tassen van AH of in mijn geval van de tuinen, die omgehaakt worden om zo een eigen tas te maken, naar smaak en stijl. En dat gaat mijn nieuwe haakproject worden.




In mijn voorraad nog niet gebruikte bollen vond ik deze kleuren van stylecraft. Dat lijkt mij wel wat.
Het zijn de kleuren Grape( 1067), Clematis ( 1390), Black ( 1002) en Graphite ( 1063).

Ik heb verschillende leuke ontwerpen gezien. De ideeën zijn er.... maar in mijn hoofd nog een beetje verder uitwerken.

Wil je ideeën zien?
Google dan op "jute tas omhaken" en klik vervolgens op "afbeeldingen"

1 opmerking:

  1. Leuke kleuren ga je daar voor gebruiken. Ben je niet bang dat de tas door het gehaakte veel zwaarder wordt? Zelf zit ik iets te bedenken om het met quiltlapjes op te pimpen.
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...