zaterdag 18 juli 2015

Voor een vierdaagse loopster...

Voor collega Maaike, die de vierdaagse in Nijmegen die volgende week voor de 5de keer gaat lopen.





haakte ik een hartje voor aan haar rugzak.






De ene kant lichtgroen, de andere kant wat donkerder. Een rood draadje er om heen om de helften aan elkaar te maken én twee rode knoopjes maken het compleet. 





Ik gebruikte haaknaald nr 3 voor Phildar Coton 3 in de kleuren cerise( nr.50), golf ( nr 44) en de lichte kleur kan ik niet thuis brengen. Daar zat geen wikkel meer om heen en zat ook niet aan mijn eigen gemaakte stalenkaart.

Het patroon komt van Karin aan de haak en kun je HIER terug vinden.

Inmiddels heb ik nog een hartje gehaakt om thuis op te hangen aan een tak die in een boog hangt. 
Hiervoor heb ik het hart een beetje aangepast. Zodra ik meer foto's heb laat ik dat wel zien.


Groetjes,
Annemieke 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om dit voor je collega te maken.Dank je wel voor het patroon-leuk voor in de kerstboom.
    Voor haar veel succes en hopelijk niet te warm weer.
    goed wekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk hartje!

    Doe jij vandaag misschien ook mee aan de 2de editie van Hobbytafel Zaterdag!!! Klik voor meer info en om te zien wat op mijn hobbytafel ligt vandaag!

    http://knutselenmetsofie.blogspot.be/2015/07/hobbytafel-zaterdag-2.html

    Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is het leukste om te zien als je de 4daagse loopt, al die zelfgemaakte spulletjes die aan de tassen bungelen. Ik ben benieuwd of ik het hartje tegen kom.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...