zaterdag 22 augustus 2015

Kleur!

Op één van mijn vrije dagen bezocht ik 't Voorpand in Vollenhove.




Een leuke en gezellige winkel met veel bolletjes in allerlei kleuren, soorten en maten.
Een "snoepwinkeltje"voor hakers en breiers!





Bij het gemêleerde garen dat ik vorig jaar al kocht in Hongarije zocht ik nu bijpassende bolletjes in een effen kleur.




Het werd Muskat van Drops, ook een gemerceriseerde  Egyptische katoen.




Ik koos voor kleur 78 licht mosgroen), 04 ( lilac) en 36 ( denim blue)

Nog niet helemaal zeker wat ik er van ga maken maar zou wel graag dit 



patroon van JELLINA willen maken! Het patroon, Blue Ocean, staat Hier beschreven.
Al denk ik er wel over om niet een omslagdoek met een punt maar meer in een trapezium model te maken.





Ook kocht ik nog een Tunische haaknaald van Clover met twee haken. Ik moet nog even uitdokteren hoe het moet maar heb er leuke dingen van gezien gemaakt door Bregina, die in 't Voorpand werkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...