maandag 24 augustus 2015

Steeds meer...


steekjes en toeren maken een steeds groter babydekentje!





het patroon van de 7 kleurtjes heb ik nu 8 keer herhaald en met meet nu iets meer dan 80 centimeter.






Ik ben erg tevreden met de vrolijke kleurtjes!





IK denk dat ik het patroon nog twee keer herhaal zodat er een degelijk formaatje uit komt.





Als het straks duidelijk is of het voor een jongetje of een meisje moet gaan worden ga ik bepalen wat voor randje er rondom gehaakt gaat worden: groen en bruin voor een jongetje en de twee kleuren lila als het een meisje wordt!



Voorlopig kan ik nog vooruit.... is het niet met haken, dan is het wel met draadjes afhechten...






Ik heb nog een poosje de tijd want de kleine wordt pas in oktober verwacht!




Meer info over het materiaal en de kleuren staat HIER en in dat berichtje staat ook een link naar het patroon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...