dinsdag 27 oktober 2015

Snelle Shawl van Granny stripes....

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Brei- en Haakdagen geweest in Zwolle!





Héél véél te zien en te koop, dus daar moest ik mijn slag wel slaan. Ik was er tenslotte niet voor niets!





Bij Nederlandsch Wolhuys kocht ik drie bolletjes van het voor mij onbekende garen van Adriafil, Calzasocks. het bestaat uit 75% wol en 25% polyamide. 






Voor het eerst koos ik voor de Granny Stripes en dat gaat echt supersnel!
Haaknaald 5 helpt daar ook wel bij natuurlijk.






Puur op de kleur koos ik voor deze wol.
Omdat er precies de goede kleur paars in zit die bij mijn trui past. Maar tot nu toe vind ik het wel heel erg kriebelmateriaal dus misschien wordt het wel een shawl voor over mijn jas!
We zullen het zien.....2 van de drie bollen zijn inmiddels opgehaakt dus binnen niet al te lange tijd weet ik of het kriebelen mee valt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...