vrijdag 2 oktober 2015

Vurig...voor en nadelen van de herfst.


Vurige kleuren van deze mooie klimplant, de wingerd,




kom ik tegen als ik naar mijn werk loop. Prachtige kleuren vooral als de zon er op schijnt.





En hoewel ik echt een mens ben van de zomer en de warmte kan ik wel genieten van de schoonheid van de herfst. Prachtige kleuren en vele schakeringen. Bossen met vele tinten rood, geel en bruin en nog een enkele groene gloed....Prachtig!

Maar de regen en de wind, nou nee, dat trekt mij dan weer niet. Maar om er altijd wel weer een positieve draai aan te geven: lekker met een warme chocolade melk op de bank, steekjes maken of toertjes haken/ breien, stoofpeertjes op het vuur, dat dan weer wel!!
( het haardvuurtje denk ik er dan maar bij....)

1 opmerking:

  1. dit noem ik een positieve wending geven....... heerlijk en ach een dienblad met wat waxinelichtjes op tafel en al die vlammetjes bij elkaar..... net een openhaard....
    groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...