woensdag 30 december 2015

De boeken van 2015....

Weten jullie nog dat ik begin januari schreef over de uitdaging van Mark Zuckerberg om méér te gaan lezen???

Die uitdaging wilde ik ook wel aangaan!

Dit waren de boeken die ik afgelopen jaar las:




De paardenfluistertaar van Nicholas Evans




Tweestrijd van Linda Jansma





Caleidoscoop van Linda Jansma




Lot van Tineke Beishuizen




Fairfield Park van Santa Montefiore





Vrijspel van Linda Jansma





Nemesis van Xenia Kasper




Weerwater van Renate Dorrestein




De affaire van Santa Montefiore



De lege stad van Simone van der Vlugt




Vijftig tinten grijs van E.L. James




Vijftig tinten donkerder van  E.L. James




Het gouden licht van Santa Montefiore



De 100 jarige die uit het raam klom en verdween van Jonsas Jonasson


In dit boek ben ik nog bezig:




Vele hemels boven de zevende van Griet op de Beeck.


Het zijn geen 24 boeken, 2 per maand, zoals Mark van plan was, 
maar het zijn voor mij al weer veel meer boeken dan dat ik in 2014 las.

Want ik mag dan wel een boekenwurm zijn....ik heb méér hobby's en dan zal de vrije tijd toch een beetje verdeeld moeten worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...