zondag 14 februari 2016

En natuurlijk weer gescoord op de beurs....

Ook dit jaar is de handwerkbeurs weer een soort snoepwinkel voor mij waar het lastig kiezen is!




Maar toch heb ik, leuke keuzes gemaakt!

Ik koos een prachtige streng handgeverfde wol van WOL MET VERVE , Carezza lace, 50% alpaca, 25% zijde en 25% linnen.Op een streng van 100 gram zit maar liefst 800 meter!   Hiervan ga ik een shawl maken voor Laura, daarover later meer....





Voor mij zelf nog twee bollen van Lang Yarns, Jawoll Magic, Dégradé, superwash, 75% scheerwol en 25% nylon in de kleur 4622, 100 gram is 400 meter. De kleuren komen op de foto niet zo goed uit maar zijn verschillende tinten groen en turquoise. 





Ook was ik blij met dezelfde bollen in de kleur rood, zwart en grijs. Deze combi zie je niet vaak in die kleuren in gemeleeerd garen.   
Ook heel blij mee!

Ook leuk op de beurs, maar dan van een hele andere order: een stand van Carte d'Or ijs.

 Errug lekker!!

1 opmerking:

  1. Mooi garen heb je gekocht en de bol met groen en turqooize kleuren zijn op het ogenblik mijn favorieten.
    Gezellige avond
    groetjes, Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...