donderdag 24 maart 2016

Een verrassingsenvelop op de mat....

Naar aanleiding van mijn berichtje vorige week dat je HIER kunt terug lezen
over de charmquilt in wording,





Kreeg ik een verrassend leuk aanbod van JEANNEKE die nog wel wat lapjes over had en wilde snijden in haar Stof Walhalla!





Op de vraag wat mijn voorkeur had qua stof antwoordde ik dat ik van felle kleurtjes hield...





En gisteren al vond ik een goed gevulde envelop op de deurmat!

En de stofjes?

Die knalde bijna uit de envelop.... prachtig!

Daar kan ik heel veel mee Jeanneke, nogmaals heel hartelijk dank! En het leuke is..... volgens mij heb ik, ondanks dat ik er al een paar honderd heb, deze allemaal nog niet!

Binnenkort zal ik laten zien wat ik er van maak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...